Información Importante para Alumnado Entrante / Important Information for Incoming Students

Guía para Estudiantes Entrantes [enlace]

Grado en Trabajo Social [enlace]:

Importante: Todas las asignaturas se imparten en español, excepto las del módulo VirCamp y el programa Minor. El nivel de español mínimo aconsejado es B1 (B2 obligatorio para Practicum). No es necesario un certificado oficial, pero cualquier documento que acredite este nivel es válido.

Nos gustaría destacar la necesidad de tener este nivel para poder desenvolverse tanto dentro como fuera del Campus Universitario. Esto es igualmente aplicable a los estudiantes del segundo semestre que están cursando todas las asignaturas de inglés.

Máster en Trabajo Social Comunitario, Gestión y Evaluación de Servicios Sociales [enlace]

Importante: Todas las asignaturas se imparten en español. El nivel de español obligatorio es B2.

Máster en Estudio LGBTIQ+ [enlace]

Otra Información Útil:

Más información:

Dónde estamos (ubicación) y cómo llegar a nuestra Facultad:

Incoming Students Guide [link]

Bachelor’s Degree in Social Work [link]:

Important: All subjects are taught in Spanish, except those which are part of the VirCamp module and Minor programme. Minimum recommended level of Spanish: B1 (B2 obligatory for Practical). An official certificate is not necessary, but any document that proves this level is valid.

We would like to highlight the importance of having at least a B1 level of Spanish, so that you can thrive as much within the University Campus as out of it. This equally applies to students in the second semester who are taking all English courses.

Master’s: Community Social Work, Management and Assessment of Social Services [link]:

Important: All subjects are taught in Spanish. A minimum level of B2 in Spanish is obligatory.

Master's LGBTIQ+Studies [link]:

Other Useful Information:

More information:

Where we are (Location) and how to reach our Faculty:

Facultad de Trabajo Social

Campus de Somosaguas

28223 - POZUELO DE ALARCÓN (Madrid)

Maps: https://www.google.com/maps/@40.431438,-3.791034,16z?hl=es-ES

Cómo llegar  / How to get there (PLANO/MAP)