Profesorado y Personal / Teachers and Staff

Erasmus+: Teaching Staff (STA) y Staff Training (STT) Mobility

El programa Erasmus+ Teaching Staff-STA está destinado al profesorado y permite estancias breves con el fin de impartir docencia.

Más Información [enlace]

El programa Erasmus+ Staff Training-STT está destinado al personal de administración y permite estancias breves con fines de formación.

Más Información [enlace]

Si desea venir a la FTS dentro de uno de estos programas, escríbanos con su propuesta a:

Otros Convenios Internacionales (no Erasmus)

Las normas y requisitos para movilidad de profesorado e investigadores/as en este tipo de convenios varían según lo que cada uno de los convenios y programas establezca. Más información y de  detalles en:

Profesorado y Personal Investigador Extranjero

Investigadores Visitantes

Erasmus+: Teaching Staff (STA) and Staff Training (STT) Mobility

The Erasmus+ Teaching Staff-STA programme is aimed at teachers and offers short stays for teaching purposes.

More Information [link]

The Erasmus+ Staff Training-STT programme is aimed at administrative staff and offers short stays for training purposes.

More Information [link]

If you wish to come to the Faculty of Social Work on either of these programmes, please write to us with your proposal at:

Other International Agreements (non-Erasmus)

Rules and regulations for mobility of teachers and researchers under this type of agreement vary depending on the agreement and programme in question. Information and details are available at:

Foreign Teachers and Research Staff

Visiting Researchers