Oficina Internacional / International Office

Información General / General Information

La Oficina de RRII de la FTS se encarga de las funciones administrativas relacionadas con las actividades de internacionalización de la FTS y de proporcionar información a la comunidad universitaria sobre los diversos procedimientos relacionados con la movilidad.

The International Relations Office of the Faculty of Social Work is responsable for the administrate functions related to the internationalisation activities of the FTS and for providing information to the university community on the various procedures related to mobility.

LOCALIZACIÓN/Location

PLANO DE SITUACIÓN/Location Map

CONTACTO Y HORARIO DE ATENCIÓN

Contact and Opening hours

Erasmus Student Network (ESN)

Asociación apolítica y sin ánimo de lucro de estudiantes voluntarios, presente en toda Europa. Proporciona información, consejo y toda la ayuda necesaria para una rápida integración mediante la organización de diferentes tipos de actividades, tanto culturales, sociales como deportivas.

Non-political and non-profit association of voluntary students, present all over Europe. It provides information, advice and all the necessary help for a quick integration by organising different types of activities, both cultural, social and sporting.

Asimismo, ofrece un Programa Tutor para toda la Complutense, poniendo en contacto a estudiantes entrantes con estudiantes de la UCM que les ayudarán en su llegada a Madrid.

It also offers a Complutense-wide Tutor Programme, putting incoming students in contact with UCM students who will help them on their arrival in Madrid: tutor@esnucm.org