Información importante para alumnado entrante / Important Information for incoming students

Grado en Trabajo Social

Importante: Todas las asignaturas se imparten en español, excepto las del módulo VirCamp. El nivel de español mínimo aconsejado es B1 (B2 obligatorio para Practicum).

Máster en Trabajo Social Comunitario, Gestión y Evaluación de Servicios Sociales

Importante: Todas las asignaturas se imparten en español. El nivel de español obligatorio es B2.

Master Métodos y Técnicas de Investigación aplicados en Trabajo Social

Otra información útil

Para más información:

Dónde estamos (ubicación) y cómo llegar a la FTS:

Bachelor’s Degree in Social Work

Important: All subjects are taught in Spanish, except those which are part of the VirCamp module. Minimum recommended level of Spanish: B1 (B2 obligatory for Practical)

Master’s: Community Social Work, Management and Assessment of Social Services

Important: All subjects are taught in Spanish. A minimum level of B2 in Spanish is obligatory.

Master’s: Applied Research Methods and Techniques in Social Work

Other useful information

For more information:

Where we are (Location) and how to reach the FTS:

Facultad de Trabajo Social:

Campus de Somosaguas

28223 - POZUELO DE ALARCÓN (Madrid)

Maps: https://www.google.com/maps/@40.431438,-3.791034,16z?hl=es-ES

Cómo llegar  / How to get there (pdf)