Profesores y Personal / Professors and Staff

Spanish version

ERASMUS+: Personal Docente y Personal en Formación

El programa Erasmus+ Teaching Staff-STA está destinado al profesorado y permite estancias breves con el fin de impartir docencia.

<Más Info>

El programa Erasmus+ Staff Training-STT está destinado al personal de administración y permite estancias breves con fines de formación.

<Más Info>

Si desea venir a la FTS dentro de uno de estos programas, escríbanos con su propuesta a:

Otros Convenios Internacionales

Las normas y requisitos para movilidad de profesorado e investigadores/as en este tipo de convenios varían según lo que cada uno de los convenios y programas establezca.

Investigadores Visitantes

Los Investigadores Visitantes desarrollarán tareas de investigación en colaboración con un grupo o profesor de acogida.

Erasmus+ Teaching-STA and Staff Training-STT

The Erasmus+ Teaching Staff-STA programme is aimed at professors and offers short stays for teaching purposes.

<More Info>

The Erasmus+ Staff Training-STT programme is aimed at administrative staff and offers short stays for training purposes.

<More Info>

If you wish to come to the Faculty of Social Work on either of these programmes, please write to us with your proposal at:

Other International Agreements (Non-Erasmus)

Rules and regulations for mobility of professors and researchers under this type of agreement vary depending on the agreement and programme in question.

<More Info>

Visiting Researchers

The Visiting Researchers will be able to develop their research in collaboration with a research group of professor, following the terms determined by both parties.